fredag 30. august 2013

Skilt for salg.

Jeg er den eneste i landet (så vidt jeg vet) som bruker denne trykketeknikken av skilt. Jeg lager disse skiltene for salg, de er trykket for hånd på rækved som jeg har gått og plukket langs elvebredder og vann.

Det er veldig mye jobb med disse, først skal emnene finnes, så skal de tørkes og bearbeides så de blir klare for å trykkes på. Når trykket er tørt skal de bløtlegges slik at papirfibrene forsvinner fra trykket, deretter er det en ny runde med sandpapir for å pusse ned malinga slik at den ser slitt ut.

Dette skiltet er 3 ganger større enn de mindre skiltene jeg lager, og dermed også tilsvarende mer arbeid med det. De mindre skiltene tar jeg 250,- for og da er det så vidt materialene er dekket opp. Jeg la dette ut i ei gruppe på facebook for å høre hva folk var villige til å betale for et slikt skilt, og jeg ble overrasket, de kunne da ikke tenkt seg å betale noe mer enn 200 for det, dette er da samme personer som sitter og selger raggsokker av restegarn til 500,- pr par !

Prisen jeg har tenkt er 1000,- da er materialene dekket opp og jeg har litt igjen for en ukes arbeid. Da kommer porto og oppkrav i tillegg dersom det må sendes.


Håper noen kunne tenkt seg et slikt skilt, eller flere. 
Skal sørge for å ha noen til julemesser rundt om kring også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar